Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-09-2012 13:50:31
Elektronica & TV

Philips 37pfl9604h/12 uitval probleem

Volgens de site van de consumentenbond is die wettelijke garantie afhankelijk van het aankoopbedrag en de redelijke termijn die het apparaat zou moeten meegaan.
bij een televisie van 1100 is dat blijkbaar 5 jaar. binnen dat termijn zou de reparatie dus gratis moeten zijn als het gaat om een defect welke het apparaat bij normaal gebruik niet zou moeten vertonen.

na wat onderzoek blijkt dus dat ik dat moet verhalen bij de verkopende partij, en niet bij de fabrikant. echter heb ik de tv gekocht bij its, en die is inmiddels falliet.
expert heeft de garanties overgenomen van its, dus ga ik eerst daar maar eens mijn verhaal voorleggen.

het resultaat volgt...