Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-09-2012 16:57:51
Elektronica & TV

Philips 37pfl9604h/12 uitval probleem

Rdvtx schreef op donderdag 6 sep 2012, 15:13: : de consumentenbond heeft daarover totaal geen moer te zeggen.

de wetgeving geeft aan dat de verwachting van een product gebaseerd is op de uitspraken van de verkopende partij en zijn voorverkopers.
de consumentenbond maakt geen deel uit van de voorverkopers van het product. dus zijn die uitspraken totaal niet relevant.

waarom zou de consumentebond hierover niet de waarheid zeggen? het is niet dat ze er geld voor vangen.
bedrijven hebben uiteraard er uiteraard wel voordeel bij als ik een andere tv ga aanschaffen.. kunnen ze misschien toch wegkomen met ghet inbouwen van slechter componenten die het begeven na 3 jaar.....

volgens mij is de wet er om burgers te beschermen, niet een oor aan naaien.
de consumentenbond is het niet eens met de korte garantieperiodes en is van mening dat gedurende de gemiddelde levensduur het product bij normaal gebruik geen defecten mag vertonen, als dat wel het geval is, dient de verkopende partij volgens hun het kosteloos op te lossen.

daarnaast ziet de consumentenbond de economische levensduur als die periode waarin een product probleemloos mee dient te gaan, wat helemaal niet zo is.