Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-09-2012 14:45:47
Elektronica & TV

Philips 37pfl9604h/12 uitval probleem

Ikbenik schreef op vrijdag 7 sep 2012, 14:34: trend spray schreef op vrijdag 7 sep 2012, 09:31: als philips nu zegt, dat er een nieuwe printplaat in moet om het "plofprobleem" definitief op te lossen, behoorden zij dat volgens mij 2 jaar geleden ook te weten.
zo werkt het in de praktijk niet.
het is gemakkelijk om te zeggen dat de fabrikant dan ook van de problemen af moest weten.
hoe het in de praktijk werkt:
als er een probleem geconstateerd wordt, moet eerst gekeken worden wat de oorzaak daarvan is. daarbij werkt het dan niet om dan al gelijk de gehele printplaat te vervangen, omdat de kans heel groot is dat de oorzaak daarmee niet is opgelost.
men moet dan alles uitzoeken, en daar kan best een tijdje overheen gaan.


trend spray schreef op vrijdag 7 sep 2012, 09:31:
en als zij dat toen niet wisten, dan weten zij dat nu toch?
daar heeft de ts nu niets aan.

trend spray schreef op vrijdag 7 sep 2012, 09:31:
dus zeg ik: kostenloos repareren.

helaas voor de ts heeft de fabrikant wel alles gedaan om het probleem op te lossen, waardoor de ts nu met de regel wordt geconfronteerd dat de ts twee jaar de tijd had om zijn recht te halen, welke nu verjaard is.

het probleem was er binnen de garantie periode. met jou redenering zou elke fabrikant gewoonweg kunnen wachten met een oplossing tot de garantie verlopen is, en vervolgens kosten ervoor rekenen omdat het buiten de garatie termijn is.. lijkt me niet.