Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-09-2012 15:37:33
Elektronica & TV

Philips 37pfl9604h/12 uitval probleem

De tv is niet kapot maar heeft een defect welke al in de garantie tot uiting is gekomen, erkend is door de fabrikant, en niet goed is opgelost binnen de garantie periode. aangezien het probleem een tijdje zich niet geuit heeft, wil dat niet zeggen dat het een 'nieuw' probleem is, welke zich buiten de garantie uit.

dit heeft eigenlijk ook niets met de wet te maken, maar met service, klantenbinding en coulance.

volgens jou is er dus geen wet die de consument beschermd als ik het goed begrijp?