Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-09-2012 15:46:17
Elektronica & TV

Philips 37pfl9604h/12 uitval probleem

Rdvtx schreef op vrijdag 7 sep 2012, 15:37: de tv is niet kapot maar heeft een defect welke al in de garantie tot uiting is gekomen, erkend is door de fabrikant, en niet goed is opgelost binnen de garantie periode. aangezien het probleem een tijdje zich niet geuit heeft, wil dat niet zeggen dat het een 'nieuw' probleem is, welke zich buiten de garantie uit.
de wetgeving gaat uit van de eerste melding.

rdvtx schreef op vrijdag 7 sep 2012, 15:37: dit heeft eigenlijk ook niets met de wet te maken, maar met service, klantenbinding en coulance.
klopt. maar dan nog hoeft de ondernemer niet altijd alles maar onder die noemer kosteloos op te lossen. dat is een gunst, geen recht.

rdvtx schreef op vrijdag 7 sep 2012, 15:37: volgens jou is er dus geen wet die de consument beschermd als ik het goed begrijp?
niet zoals jij die graag zou willen zien. dus dat een product bij normaal gebruik een x tijd probleemloos mee dient te gaan. die regel bestaat inderdaad niet.
daarbij heb ik totaal niets met de consumentenbond en consumentenautoriteit te maken. we hebben alleen met de wetgeving zelf te maken en die is zoals ik die beschreven heb.