Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 12-10-2012 21:08:26
Elektronica & TV

Philips 37pfl9604h/12 uitval probleem

Het probleem is inderdaad niet zo erg dat vervanging nodig is, en zeker niet om er geld in te steken om het "misschien" op te lossen.
wat betreft de andere features ben ik met je eens, maar misschien had ik dat beter moeten uitzoeken alvorens ik de tv kocht. die smart tv / gids zijn inderdaad te traag.. maar dat is bij de nieuwere modellen ook niet echt denderend heb ik gezien.

ik wil er nog een mailtje aan wagen richting de philips consumenten service..
wellicht helpt het als er meer mensen net als ons zich zouden melden bij philips om ze te overtuigen
van het feit dat het probleem in de garantie periode bekend was, en ze dus het probleem als nog moeten verhelpen. desnoods met een nieuwe firmware update? =p