Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-11-2012 14:19:26
Elektronica & TV

Probleem met philips 37pfl9606h/12

Yfje schreef op zondag 18 nov 2012, 12:38: hallo allemaal,

ik heb philips op bezoek gehad en het probleem (wat ook zeker bekend is bij philips al zeggen ze van niet) volgens de monteur die bij mij op bezoek is geweest zit hem in de router die je hebt.
quote]

onzin standaard van die bedrijven de schuld geven aan andere apparatuur, als eerste hun tv werkt niet goed ok maar moet jij dan alles aanpassen in je huis? nee dacht het niet dan moeten ze bij levering en /of verkoop maar zeggen als je bijv een leren bankstel hebt of een tv kastje van 63 cm ipv 60 cm hoog werkt hij niet, dat is ook onzin. zo kun je alles goedpraten.
ten tweede ook al heb je geen internet tv of niet aangesloten vallen ze ook uit, nu waren ze hier en kreeg ik te horen dat het lag dat de tv niet aangesloten was. nu heb jij een tv die die mogelijkheden heeft dan moet het ook maar werken.
ten derde onze vorige tv hebben ze meegenomen nadat er hier een monteur kwam en nog niet eens aan reparatie begon (was pas de derde keer dat ze voor reparatie kwamen) dat was onbegonnen werk en niet op te lossen. wij kregen een nieuwe maar je raadt het al ook uitvallen en af entoe nergens op reageren( tot complete hardreset), moest ik hem updaten kreeg ik te horen. oh ok naar welke versie dan , die mevrouw leest hem op, zeg ik goh toevallig die staat er al op. stil aan de andere kant van de lijn. met andere woorden philips is voortaan een echt c merk aan het worden, de volgende wordt echt een sony.