Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-11-2012 10:24:46
Elektronica & TV

Philips 37pfl9604h/12 uitval probleem

Ik heb hetzelfde probleem, met een plof valt de tv uit. wordt nu steeds erger.

in het begin 1 x per jaar, dat ga ik niet melden. dan zie je dat er gewerkt wordt met firmware updates om dit probleem op te lossen, dus vertrouw je daarop dat het goedkomt.
dus de zaak is zo een beetje gesust.
nu gebeld, helaas 3 maanden uit garantie, en gaat 272 euro kosten, maar ja let wel een vette 'coulance' regeling: "anders kostte het 350 euro hoor, meneer". bedankt hoor.

dan koop je een top(b) tv van philips voor 1500 euro, en dan wordt je zo nog eens gepakt.

bij een collega precies hetzelfde aan de hand, de monteur ter plekke vervangt meteen een onderdeel zonder te kijken: "ja, dat is een bekend issue van deze serie, eigenlijk zouden ze allemaal vervangen moeten worden..."
de kerel die ik aan de lijn had zegt: "helemaal geen bekend issue" dus ik vraag "hoe kun je dan een prijsopgave maken als je dan niet eens weet wat er aan de hand is...???"..

op deze manier wordt de consument zoet gehouden binnen de garantie, en kan dokken zodra de 2 jaar voorbij is.

voor mij geen duurste model van philips meer!!!!