Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-12-2012 21:16:39
Huishouden & Energie

All-in onderhoudscontract cv ketel ja of nee

Gompy2 schreef op donderdag 6 dec 2012, 19:46: @cvtechnieker,

bedankt voor de info.
mijn reden van vragen was omdat je een servicebeurt omschrijft zoals ik denk dat het moet zijn.

een paar weken geleden was ik bij mijn zwager in zwolle en heb er bij gestaan hoe een monteur van energiewacht zwolle daar een servicebeurt deed, 2 jaar na de laatste servicebeurt aan een vaillant cv-ketel van 1999.
de man deed de kap er voor vandaan, keek even, zei "o dat ziet er goed uit, dat is goed, dat is ook nog goed, nog even een ring verwisselen ,klaar, dáág..
nog geen 10 minuten werk, inclusief de ring uit zijn auto halen.
niks schoonmaken. ruim anderhalf jaar daarvoor ook niet, dus ruim drie en een half jaar is die ketel niet schoon gemaakt, maar er wordt wel elke maand bijna 9 euro door dat bedrijf gecasht, kassa..
de bedoeling van mijn vraag is, als elke monteur bij jouw bedrijf zo werkt als jij zegt dat er gebeurd, dan was dat een misschien een optie geweest dat mijn zwager een contract bij jouw bedrijf ging aangaan, maar eindhoven is een beetje te ver ;)
bedankt zover.
heb ze al aangeraden om iets anders te gaan zoeken...




@gompy2,
ik ben van mening dat "iedere" monteur zijn werk dient uit te voeren zoals het wordt voorgeschreven door de fabrikanten van gastoestellen en wellicht sla ik hierin af en toe een beetje door maar dat is dan door mijn enthousiastme voor het mooie vak.
helaas moet ik je bevestigen dat zwolle een stapje te ver is voor een reguliere onderhoudsbeurt, maar ik vindt het altijd leuk om ook een positieve reactie te krijgen.... daar doen wij het tenslotte voor richting onze klanten.

verder hoop ik dat de vraagsteller enigzins is tevreden gesteld met bovenstaande antwoorden.