Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
ingeba - 16-01-2013 13:01:52
Huishouden & Energie

Nuon en liander

Voor de kerst werd ik gebeld en na lang gesprek zou nuon gaan bekijken of er een deel van het geld zou worden terugbetaald. dus ik was even blij, maar dat was maar voor korte duur (hoewel, weer een paar weken overheen gegaan)

maar helaas.......
op 15 januari gebeld met de boodschap dat ik mijn meter maar moet laten eiken, op eigen kosten. dat bovenop een rekening van 1600 euro, no thanks. de meter klopt, dat hebben we allang zlef getest zoals ik nuon ook heb bericht.

dus ik ben inderdaad na 45 jaar klaar met nuon. niet alleen duurt de klachtenafhandeling heel lang, pas na een berichtje hier kwam er een telefoontje (sorry 2 stuks). er werd hoop gegeven en vervolgens word ik, overigens wel heel vriendelijk, afgeserveerd.
na 45 jaar en de fouten van het nuon en liander met oa het hoog/laagtarief, had het nuon toch echt wel moeten begrijpen dat zo'n rekening niet kan. overigens liander heeft wel de moeite genomen om schriftelijk te reageren in tegenstelling tot nuon.

ik ben inmiddels overgestapt naar een andere maatschappij, controleer iedere dag de meter om niet weer voor onverwachte verrassingen te staan. en voor het nuon, uw reclame op tv vind ik niet terecht en uw mails over klanttevredenheidsonderzoek hoef ik niet meer te ontvangen. een fifty-fifty storting had ik redelijk gevonden, zoals gesuggereerd door de telefoon, maar dit vind ik echt beneden alle peil.

en ton, ik had gevraagd schriftelijk te communiceren ipv telefonisch.......