Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Hi leasetoestel
Dit staat in de voorwaarden;
wat valt onder de smartcare basis service verzekering die hoort bij toestellease?
zodra je toestel kapot is, krijg je kosteloos zo snel mogelijk een vervangend leentoestel, met hetzelfde besturingssysteem als je vertrouwde toestel
in geval van gebreken, die niet aan jou toe te rekenen zijn, repareert hi het toestel gratis
na reparatie brengen we jouw toestel gratis (binnen nederland) weer naar je toe.
wat valt er niet onder de basis smartcare?
schade als gevolg van diefstal, verlies, brand en aan jou toe te rekenen schade (bijvoorbeeld water-, val- en drukschade) vallen niet onder de basis toestelservice. deze schade komt dus voor jouw rekening, tenzij je gebruik maakt van onze aanvullende toestelservice.
je kunt een aanvullende toestelservice afsluiten voor schade, verlies & diefstal of voor allemaal, de totaal variant.
bij deze varianten staat in de voorwaarden
indien, in geval van vervanging van het mobiele randapparaat, eenzelfde
mobiel randapparaat niet leverbaar is, ontvangt de contractant een functioneel
gelijkwaardig mobiel randapparaat van dezelfde waarde als het beschadigde
of defecte mobiele randapparaat
bron hi toestel lease
het is bekend dat het geen garantie is,je hebt dan ook geen recht op zelfde besturing systeem van je phone, maar recht op een functioneel gelijkwaardig toestel waar kosten aan verbonden zijn..