Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 08-05-2013 12:46:47
Voeding & Gezondheid

Flexifront

Prima bedrijf... ik ben netjes geholpen na 1 mailtje

geachte m,

u heeft mij ongevraagd een scheermes gestuurd, en lid gemaakt ( van iets?)
deze levering heb ik terug gestuurd, ik heb hier geen opdracht voor gegeven.
ik wil ook geen lid zijn en geen verdere spullen van u ontvangen

ik zie op het internet veel klachten over uw bedrijf en manier
waarop u werkt.
ik hoop maar dat dat niet waar is.


mvg
xxxx


van: courlux klantenservice
onderwerp: courlux klantenservice:




geachte heer / mevrouw,



wij hebben deze bestelling ontvangen via internet met uw adresgegevens.

e-mail: xxxxxxxxx ,tel xxxx



als u dit zelf niet heeft besteld dan heeft iemand anders uw naam en adresgegeven op internet bij ons ingevuld.



vandaar dat wij u op xxxxxx een bevestigingsbrief hebben toegestuurd met de mededeling dat er wat is
besteld en met de vraag dat als dit niet klopt dit aan ons door te geven.

helaas hebben wij van u geen reactie ontvangen en hebben wij een pakket naar u toegestuurd.



wij begrijpen dat u dit zelf niet heeft besteld en hebben het lidmaatschap stop gezet en een blokkade op uw adres gezet.



de goederen heeft u al terug gestuurd vermelde u in uw e-mail.



onze excuses voor dit ongemak.



hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.



met vriendelijke groet,

courlux klantenservice flexifront