Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
ben_v - 10-07-2013 10:55:43
Computers & Telefonie

Telefoon laten repareren zonder bon

Dag christy,

hoezo kunnen jullie niet zien hoe lang er nog garantie zit op het toestel ? jullie hebben mij deze zelf iets meer dan een jaar geleden geleverd en ben er van overtuigd dat jullie dit kunnen zien in jullie systeem. ik heb dit antwoord nu al 10 x gekregen maar is gewoon niet overtuigend. dat de schade binnen de garantievoorwaarden valt weet ik wel 100% zeker, de microfoon is kapot, er zit verder nergens schade aan, is niet gevallen, is niet nat geweest of weet ik veel wat er nog meer mee kan gebeuren.
nogmaals, een 1,5 maand geleden is deze compleet uit elkaar gehaald door smart care ivm een defect aan het scherm, wie zegt dat zij niet per ongeluk een draadje van de microfoon niet goed hebben terug geplaatst o.i.d. ik durf het toestel alleen niet op te sturen met deze reden omdat ik bang ben dat zij natuurlijk gaan zeggen dat het hier niet door komt omdat dat om een defect aan het scherm ging. het reparatierapport van smart care heb ik overigens nog wel.

aan de link die u geeft heb ik helaas niks.

mvgr,
ben