Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hak10 - 17-07-2013 22:31:00
Vrije tijd & Tuin

Composiet schutting (antraciet grijs) trekt krom (en hol) ??

3-7-2013 eindelijk eens gebeld (jaja) dóór gamma. een nieuwe manager (het wisselt blijkbaar nogal eens bij die bouwmarkten las ik hierboven al). goede hoop dus. kersvers 5 á 6 weken in dienst. goed gesprek; heel veel woorden maar geen....daden. hij moet vanwege mijn verzoek (geld terug en redelijke compensatie voor 4 jaar ellende en het feit dat ik dadelijk voor de 3e keer een schutting moet verwijderen en een nieuwe neerzetten) overleggen (??) en belt me vrijdag 5/7 sowieso terug!

5/7 20.48 uur; niks gehoord. laat ik zelf dan maar weer de manager bellen! "mnr u bent me nét voor (jaja om 20.48 uur 12 min. voor sluitingstijd). maar laten we morgen het in alle rust bespreken." ik mocht een tijd kiezen! 9.30 uur na het voetballen.

6/7 9.37 uur (keurig!) belt hij. uitgebreid gesprek, helemaal begripvol. hij moet wéér overleggen wat de max. vergoeding is. hij belt me voor 12 uur terug!

6/7 11.33 uur (keurig!) belt hij. max is restitutie (€1.100), gratis ophalen (€29,50) en liefst €150 cadeaubonnen (nto kosten voor hun....€75?). gelijk afgeslagen. ik vertel hem dat in dergelijke gevallen gelijk €150 bonnen wordt geboden (dus na 1 foute schutting) en dat ik me na 4 jaar en 2 versies ellendige baggerschuttingen dus daarmee niet meer laat afschepen. dan moet het maar consumentenzaken worden (hoofdkantoor whoehoe eindelijk na 4 jaar!). hoe lang gaat dat duren vraag ik? hij gaat maandag aanstaande overleggen en dan belt hij me sowieso of met de oplossing of hoe lang het gaat duren.

8/7 niks

15/7 niks

vandaag 17/7 een mailtje! leest hieronder en huiver......

goedemiddag men. hakkeling [dit is mijn echte achternaam, dus niet gefingeerd],

we hebben de klacht voor u neergelegd bij de consumentenservice. met het verzoek van onze zijde om hier naar te kijken. de conclusie is dezelde als u telefonisch van mij te horen heeft gekregen. hierbij meld ik u deze nogmaals:
- bij retourzenden van de schermen krijgt u het aankoopbedrag geretourneerd. dit zal gedaan worden op het moment dat de schermen bij de vestiging van gamma katwijk afgeleverd worden.
- het ophalen van de schermen zal kosteloos zijn. hier dient wel een afspraak voor gemaakt te worden, zodat de procedure in werking gezet kan worden.
- we hebben u toegezegd een waardebon van 150 euro te geven ter compensatie.

graag willen wij u er op attenderen dat wij binnen twee weken na dagtekening antwoord van u willen over de te nemen stappen.

met vriendelijke groet,

mt gamma katwijk

>> wordt vervolgd!