Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
petraj123 - 12-08-2013 19:51:50
Vrije tijd & Tuin

Composiet schutting (antraciet grijs) trekt krom (en hol) ??

Saskia, is er al een oplossing? ik heb soortgelijke probleem gehad en mijn elephant schermen recent gehad. alle schermen (6x) zaten in plastic verpakt. was het ook zo toen jij het kocht/ geleverd kreeg?



=saskia.kuijer schreef op vrijdag 21 jun 2013, 20:46: belt vanmiddag de nieuwe winkelmanager van de praxis uit nieuwegein mij. we hebben een goed gesprek, e.e.a. uitgelegd en uiteindelijk samen tot overeenstemming gekomen, dat praxis de schutting komt demonteren en de schutting vergoed voor zover ik daar een aankoopbewijs van heb. oke helder, ik neem wat kosten van de montage van destijds op mij en praxis neemt de kosten van deze schutting op zich. de beste winkelmanager zou smiddags de afspraak nog per e-mail bevestigen en de afhandeling ervan zou na zijn vakantie plaatsvinden....ja inderdaad ...zou.
later in de middag belde ie mij weer, praxis klantenservice afdeling of zoiets ging er niet mee akkoord en de afspraak is van de baan....kan dit zomaar? waarom laat praxis een manager mij bellen als hij niet bevoegd is tot het oplossen van dit probleem? kan praxis zomaar eenzijdig de afspraak cancellen???past wel in het straatje, want ze wilden ook eenzijdig besluiten dat de uitspraak van een expertise bureau bindend zou zijn...
maar goed, aangegeven dat er niemand toestemming krijgt om langs te komen, voordat ik inhoudelijke reactie heb ontvangen op al mijn punten in mijn e-mails. wat denk je, of ik die nogmaals op de mail wilde zetten. ze hebben dus ook niet eens het dossier op orde. schutting alleen al heeft mij meer als €2.000 gekost (excl overige materialen en arbeidsloon) en je wordt zo behandeld. heeft iemand idee hoe dat zit als een telefonische mondelinge afspraak zo wordt gecancelled?
oja wat betreft dat expertise bureau. die heb ik tegengehouden...en wat blijkt, inderdaad op zoek naar montage foutjes...onderstaand letterlijk de tekst gekopieerd die ze mij over dit bezoek hebben gemaild:

de opdracht die wij hebben gegeven is te beoordelen of uw klacht te wijten is aan de wijze van montage of aan een gebrekkig product.
uw vragen heb ik voorgelegd aan de heer rob gerritsen van het onafhankelijk expertisebureau ced nomex.
hij liet mij weten dat hij eerst een visuele beoordeling zal doen, daarnaast zal hij kijken of de plaatsingsvoorschriften zijn opgevolgd en of de juiste materialen zijn gebruikt. indien nodig zal de heer gerritsen een dieper onderzoek verrichten.

oftewel: "als de heer gerritsen iets kan vinden wat afwijkt van de instructie, dan zien wij geen reden verder te kijken en is de kous voor ons af."

oftewel...wordt vervolgd...