Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 23-09-2013 20:22:15
Computers & Telefonie

Contact met ziggo: ziggo staat synoniem voor onkunde

Ik heb in het algemeen goede ervaring met de ziggo helpdesk en met die van upc ook trouwens. het moet natuurlijk wel van twee kanten komen. als ik zo de tekst in je vraag doorlees, dan vraag ik mij af of je wel bereid bent om geholpen te worden. een eerste voorwaarde, om goed geholpen te kunnen worden, is om zelf altijd (altijd dus) netjes te blijven.
gezien de inhoud van de vraag krijg ik de indruk dat je veel te snel uit je slof schiet.