Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wendy-claire
wendy-claire - 23-09-2013 21:47:18
Computers & Telefonie

Contact met ziggo: ziggo staat synoniem voor onkunde

[quote=valerius-2 schreef op maandag 23 sep 2013, 19:09]wat ik niet kan begrijpen is dat ik zelf al die jaren al bij ziggo kabel heb, en ook problemen gehad heeft altijd voor 10% geholpen ben. en echt niet eenmaal maar zelf meerdere malen de zelfde tag telefoon via de telelefoon alles weer correct werkte. u bent een van de weinige van die millioenen klanten waar het niet lukt maar waarom, misschien omdat u niet precies kan vertellen wat er eigelijk mis is n zelf weinig technisch kan denken. en dan wordt het moeilijk voor degene die u moet helpen. jammer voor u maar met zoveel klanten zal het best weleens verkeert gaan.
sorry voor u maar ik werk echt met mijn leeftijd bij ziggo. hoewel ik wel electronich wat meer in huis heb. maar als menouder is dan 83 heb ik er toch nog problemen met wat er eigelijk nog allemaal mogelijk is.

niet voor 100% geholpen ben?