Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mootjebikkel - 05-10-2013 10:00:03
Geldzaken & Recht

Sunniva clinics

Ook ik heb via groupon een bon gekocht voor de fish-spa incl high tea bij sunniva clinics arnhem, nu belleza.
na het maken van de afspraak kreeg ik keurig een mail ter bevestiging. enkele dagen voor de geplande datum kreeg ik een mail dat de tank een barst had en er een aantal vissen overleden waren. er zou z.s.m. contact worden opgenomen omtrent het maken van een nieuwe afspraak. na een week, en het zien van de klachten op het internet, heb ik zelf een mail gestuurd om alsnog een afspraak te plannen of mijn geld terug te krijgen. tot op heden niets terug vernomen. vandaag een mail gestuurd, dat ik per omgaande het geld terug wil ontvangen, anders kom ik het zelf halen op de velperweg in arnhem. ben zelf woonachtig in arnhem. afwachten dus, maar gaan doe ik zeker. en opnieuw worden er nu arrangementen aangeboden van belleza op vakantieveilingen.
groupon heb ik al ingelicht over deze situatie, maar daar nog weinig actie.