Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ol
olgab - 25-10-2013 14:47:33
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Natuurlijk directie hotelpas, (leuke naam ook trouwens)
dit is een standaard antwoord welke ik ook van een van uw medewerkers heb ontvangen en welke u dus blijkbaar gewoon klaar heeft liggen en te pas en te onpas gewoon verzend zonder zich te verdiepen in individuele kwesties. googlet u eens op "klacht hotelpas of hotel express" en er komen al jarenlang tig klachten binnen. dit is toch op zn minst vreemd vind u niet? ik heb begin 2011 of 2012 een fietsvoordeelvoucher bij blokker gekocht en online op hun site geactiveerd. ik ben nooit op uw site hotelpas.com geweest en heb ook echt nooit ook maar 1 nieuwsbrief ontvangen of iets in anderhalf (of misschien wel 2,5) jaar tijd tot het bericht van 21/10 jl. dat mijn lidmaatschap verlengd zou zijn. ik heb dus niet eens een account! ik heb gisteren de directeur van de fietsvoordeelpas telefonisch gesproken (die heeft trouwens wel gewoon een naam) en die verdiept zich wel in individuele kwesties. het zou een "administratieve fout" zijn van hotelpas.com en ik mocht de email als niet verzonden beschouwen. helaas lees ik op internet regelmatig over deze "administratieve fout" en hebben mensen soms toch nog een tijd lang incassobureaus achter zich aan zitten. u bent geen eerlijk bedrijf en u trekt fietsvoordeelpas en blokker hier nu ook een beetje in mee, helaas. de directeur van fietsvoordeelpas heeft u gevraagd om een excuus-/rectificatie email maar deze heeft u tot op vandaag mooi niet verzonden. er zijn immers natuurlijk altijd wel een paar slachtoffers die maar gewoon betalen. ik walg echt van bedrijven zoals hotelpas.com!