Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hotelpas - 25-10-2013 15:13:47
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Overigens klopt uw bewering
' ik ben nooit op uw site hotelpas.com geweest en heb ook echt nooit ook maar 1 nieuwsbrief ontvangen of iets in anderhalf (of misschien wel 2,5) jaar tijd tot het bericht van 21/10 jl. dat mijn lidmaatschap verlengd zou zijn. ik heb dus niet eens een account! '
in zijn geheel niet.
waarschijnlijk heeft u zich destijds geregistreerd en niet de moeite genomen om uw account te bekijken. hoe zouden we anders aan uw gegevens moeten komen. iedere klant heeft een account. u onderstreept meteen het probleem wat veel consumenten hebben. men meldt zich aan, krijgt een bevestiging met richtlijnen en doet er vervolgens niets mee.
indien u mij uw klantnummer verstrekt kan ik u garanderen dat u de afgelopen jaren diverse nieuwsbrieven heeft ontvangen.

met vriendelijke groet,

marieke amado
klantenservice@hotelpas.com