Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hotelpas - 25-10-2013 22:04:56
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Beste olga,
na de activatie moet men op hotelpas.com zijn om de actuele hotels te kunnen zoeken en boeken. de hotelier kan vervolgens via deze site controleren of men met een geldig lidmaatschap van doen heeft. alleen op de site van fietsvoordeelpas blijven heeft weinig zin en daarom wordt men verwezen naar hotelpas.com. als u dat niet gedaan heeft dan heeft u dus ook geen gebruik van uw voucher gemaakt?
uiteraard is elke klacht er een. het aantal, gezien het grote ledenaantal, zeer geringe klachten gaat echter steeds over hetzelfde: mensen registreren zich en doen verder geen moeite om de richtlijnen te volgen. nadat men geconfronteerd wordt met een verlenging gaat men pas reageren.
nu ik u telefonisch niet kan spreken verzoek ik u vriendelijk om ons het betaalbewijs van uw verlenging te doen toekomen. wij zullen dan zorg dragen voor terugbetaling. mocht u nog niet hebben betaald dan ontvangt u zoals gezegd geen herinnering meer. verder ontvang ik graag het mailverkeer wat u met mijn collega heeft gevoerd. ik zal hier dan nog op reageren mocht blijken dat e.e.a. niet correct was.
met vriendelijke groet en fijne avond,
marieke