Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hotelpas - 27-11-2013 23:02:38
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas


omdat er blijkbaar nog steeds onduidelijkheden zijn over deze kwestie zullen we nogmaals ons standpunt weergeven.

aangezien wij ten tijde van deze discussies in het buitenland verbleven en wegens beperkte internetmogelijkheden niet zelf konden reageren heeft mevrouw amado op 25 oktober op ons verzoek via dit forum gereageerd op het bericht van ‘stippelslof ‘.
kernpunt van onze reactie was dat de schrijver blijkbaar niet begrepen had dat een upgrade alleen noodzakelijk is indien men ook de gratis hotels wil boeken. voor de overige 1000.000 hotels waar men korting ontvangt heeft men geen upgrade nodig. dit recht heeft men immers al verworven met de aankoop van de hotel express card.

ook hebben wij proberen uit te leggen dat niet alle hotelpassen automatisch worden verlengd en er geen sprake is van een verplichte jaarlijkse verlenging mocht men vergeten zijn op te zeggen. conform de nieuwe wetgeving kan men namelijk maandelijks opzeggen. wij houden ons strikt aan deze regelgeving.
wij hebben ‘stippelslof ‘ aangeboden om contact met ons op te nemen zodat wij de procedure duidelijk konden uitleggen. deze heeft hier niet op gereageerd.

in haar enthousiasme is marieke amado daarna de discussie met enkele forumbezoekers aangegaan. we betreuren het dat zij zich in deze discussies heeft laten meeslepen door haar persoonlijke gevoelens. hoewel wij haar intentie begrijpen had de discussie beter via rechtstreeks contact kunnen worden gevoerd, bijvoorbeeld via onze servicedesk klantenservice@hotelpas.com die dagelijks bereikbaar is. ook had zij telefonisch contact met betrokkenen kunnen opnemen. dit had een aantal misverstanden kunnen voorkomen.

betreffende de vouchers die bij blokker zijn gekocht heeft een klein aantal leden waaronder ‘olgab’ helaas de verkeerde versie van de verlengingsmail ontvangen. dit is inmiddels door ons rechtgezet.

betreffende verlengingen verwijzen we naar onze voorwaarden. hierin wordt duidelijk gesteld welke passen wel/niet automatisch worden verlengd. ook wordt op onze site duidelijk uitgelegd hoe men eenvoudig een abonnement kan opzeggen indien dit niet meer gewenst is. ook hebben wij besloten om onze leden in de toekomst nóg beter te attenderen op de komende afloopdatum en de ev. daarmee gepaard gaande verlenging.

het moge duidelijk zijn dat onze organisatie alleen gebaat is bij klanten die kiezen voor een langere verlenging van hun lidmaatschap. lidmaatschappen die weer binnen 1 of 2 maanden worden opgezegd brengen meer kosten met zich mee dan hetgeen deze korte abonnement periode oplevert.

ik hoop op deze wijze de nodige duidelijkheid te hebben verschaft. mochten er nog vragen zijn dan kunt u een mail sturen naar klantenservice@hotelpas.com. wij zullen dan binnen 5 werkdagen per mail op uw bericht reageren. indien u liever telefonisch contact wenst dan verzoeken wij uw telefoonnummer in uw mail te vermelden. ikzelf of een van onze collega's zal dan gaarne telefonisch contact met u opnemen.

met vriendelijke groet,
h. bartelet
directie hotel express ned. ltd.