Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
harryromijn - 20-12-2013 12:40:23
Computers & Telefonie

Aldi pc goed?

Op de computers e.a. heb ik niets af te dingen. ik heb inmiddels de 2e generatie medion desk top en de 2e generatie notebook. idem scanner en hd.
de problemen komen, als je nu een probleem opgelost moet hebben. dan weinig anders dan naar pannerden rijden en hopen, dat ze die dag de computer kunnen repareren. opsturen enz enz duurt 2-4 weken.
on line hulp: diverse keren regelrechte onzin te hopen gekregen en ook: helaas, stuur maar op.
daar ik de computers zakelijk nodig heb, dus in de garantietijd maar naar office centre gegaan: zelfde dag klaar en € 185 armer. ook een computerbedrijfje in de wijk: volgende dag op te halen en € 85 armer.
een keer iemand hier gehad: zette de computer in de fabriekswaarden, alle gegevens incl. e-mails op de c-schijf weg met als opmerking: ik ben voor de hardware tot aan fabrieksinstellingen, en alles wat u erna opgezet hebt, is uw probleem. dus: jammer dan.
er komt dus geen medion service persoon ooit nog aan mijn computer.
na de 3 jaar support periode word je er in feite succes mee toegewenst. update gedaan van w7 naar w8: idem.
voortaan dus een computer van een locale, met eigen service afdeling, want die van medion is mij te duur in tijd en te gevaarlijk voor mijn bestanden.