Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

am
amb_1 - 05-02-2014 14:20:08
Computers & Telefonie

Lightinthebox

Ik weet nu niet of ik nog woester moet worden of moet lachen. ja,ook ik ben woest op dit bedrijf. ja, de communicatie is walgelijk. maar hoe redelijk respectloos hier met elkaar wordt omgegaan.
.. ik ben benieuwd of iemand tips/ideeën heeft. ruim 3 weken geleden heb ik een schilderij besteld. de levering was vlot. maar toen ik het uitpakte... jeeeez wat een gedrocht!! hij lijkt er op de verste verte niet op! kleurgebruik, penseelgebruik, positionering. ik mailde dus direct om het te retourneren. als reactie kreeg ik een algemene mail.dit ging een paar keer zo. vandaag had ik eindelijk een reactie! het artikel kan niet geretourneerd worden, omdat dit niet valt binnen de 7 dagen die hun vermeldt hebben...mijn klomp breekt...tips?