Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 12-02-2014 12:05:22
Geldzaken & Recht

Portokosten

Wat een gezwam jan.dat heeft nietsmet verloedering te maken . afzender frankeert wel of niet met opzet te weinig .waarom zou de ontvanger dan voor deze fout moeten opdraaien.dus zit postnl wel degelijk fout want ze zijn te beroerd om de afzender op te sporen=jan4073 schreef op woensdag 12 feb 2014, 11:45: ik vind het van de meesten wel heel erg negatief en ook onjuist beantwoorden. doet de post het een keer goed is het nog niet goed. verloedering van de maatschappij begint bij jezelf. maar gelukkig het enige goede antwoord staat er wel tussen en is van costnix: http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/onefield.aspx?ofq=strafport+betaling. in plaats van de post voor de fout op te laten draaien is het niet veel beter om het juist af te handelen en de afzender te benaderen en te vragen waarom hij niet voldoende frankeert?