Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ta
tanja1980 - 06-05-2014 15:44:34
Huishouden & Energie

Sta op stoel prominent

Ik zou bijna zeggen:"wat grappig dat op mijn vraag van meer dan 2 jaar terug nog steeds reacties komen", maar eerlijkheidshalve: zo grappig vind ik dat niet. in die zin, dat het triest is te bemerken dat prominent blijkbaar nog steeds niet veel in hun handelswijze heeft veranderd.
hoe wil je sluipenderwijs de naam van je eigen bedrijf te grabbel gooien, het is mij een raadsel.

mijn ouders hebben na 2 jaar nog steeds dagelijks plezier van hun stoelen. het enige wat zij ooit hebben gedaan aan de stoelen is een keer smeren met wd40 en ik heb de stoelen een keer ingesmeerd met ledervet. even oppoetsen en ze zagen er weer uit als nieuw. en dan te bedenken dat ze bij aanvang niet eens nieuw waren…

een vriendin van mijn ouders heeft inmiddels ook bij de firma vitaalzorg nederland gekocht. in principe wilde ze dezelfde stoel hebben die mijn ouders hebben, maar dat had ze bij het bellen naar het bedrijf niet gezegd, omdat ze wilde kijken wat de firma zelf zou adviseren. zij heeft hele ernstige reumatische klachten en moet veel met de benen omhoog liggen zodat haar spieren en gewrichten ontspannen. vitaalzorg stelde allerlei vragen zodat ze een goed beeld kregen en raadde de vriendin een stoel aan van het merk fitform. uiteindelijk zit ze nu al drie kwart jaar met veel plezier in haar stoel en het maakt alles een stuk dragelijker voor haar. (ze is er niet uit te slaan zegt mijn moeder weleens)...

ondanks dat ik toch al blij was met dit bedrijf vond ik het heel goed te horen dat zij echt kijken naar de klachten van een persoon. ze verkopen niet zomaar maar willen blijkbaar eerst een beeld krijgen van de persoon om op die manier een goed advies te geven.ik vind dat eigenlijk niet meer dan normaal, maar helaas gaat het tegenwoordig niet altijd zo.

@ellyvloon: triest te lezen dat uw moeder deze nare ervaring heeft. ik heb na mijn berichtje in 2012 heel veel gegoogled naar prominent en kwam op allerlei fora terecht. op een gegeven moment ben ik gewoon gestopt met lezen, want het maakte me erg boos, al de oudere mensen die de dupe worden en hun spaarcentjes opmaken aan producten waar ze geen baat bij hebben. ik heb het echt van me af moeten glijden, want ik werd er iedere keer weer bijna naar van en vooral erg boos.
ik raad u aan eens te informeren naar zo'n fitform stoel. want naar ik weet zijn die prominent stoelen helemaal niet op maat afstelbaar, dus in die zin heeft de ergotherapeut van uw moeder gelijk denk ik.

heel veel sterkte gewenst, ik hoop dat er een oplossing voor uw moeder komt!