Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ec
echelon - 12-05-2007 19:28:01
Computers & Telefonie

Torenhoge Rekening Mobiel internet buitenland

de krantenberichten met waarschuwingen kwamen eind april op initiatief van de consumentenbond breed in de media....toen was ik echter al op vakantie.


in spanje heb ik met enige regelmaat mijn e-mail opgehaald en beperkt gesurft.
en de gevolgen daarvan waren mij vervolgens snel bekend: ik bleek na 5 dagen een rekening te hebben opgebouwd van 1200 euro.


en dat met een telefonie abbonement van 25 euro per maand bij kpn.



ik ben mij bewust van mijn verantwoordelijkheid als consument maar ik vermoed dat geen weldekend mens kan voorspellen dat je in 5 dagen een maandsalaris weg-"internet". (nrc next maakte al de vergelijking met oplichting over deze praktijken)


en voor de duidelijkheid: ik heb beperkt geinternet: ik was niet de gehele dag online of zoiets.


de vraag is nu aan de bezoekers hier: wat ik doen?



ik heb de automatische incasso van kpn laten terugdraaien en tevens hen een aangetekende brief gestuurd met een schikkingvoorstel.


graag hoor ik van anderen suggesties hoe ik hier verder mee om moet gaan! ondanks mijn eigen verantwoordelijkheid voel ik mij rond bedrogen over deze waanzinnig hoge factuur.



bedankt,



j.


p.s andere mensen die hier ook mee zitten (hoge rekening door mobiel internet, abo bij kpn) reageer vooral!