Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frahel - 20-09-2007 15:36:07
Elektronica & TV

Ook problemen met de Nationale Telefoongids ?

Ik ben al 9 maanden vergeefs bezig  om vermeld te worden in zowel de schriftelijke als in de internet telefoongids. daarover heb ik inmiddels al 5 pogingen gedaan om op site van de telefoongids.nl  via hun email antwoord daarop te krijgen, nooit dus, alleen een bevestiging dat je een vraag heb gesteld en dat je z.s.m. antwoord krijgt. toen, nu 3 weken geleden, het maar via de telefoon geprobeerd. 19 minuten heb ik hun irritante bandje moeten aanhoren, dat je z.s.m. geholpen wordt. woest heb ik de telefoon op de haak gesmeten en de directie van de telefoongids een brief geschreven met een vraag over opheldering van hun werkwijze, of liever, geen werkwijze.
u raadt het al, ook nu weer geen antwoord, wat een belazerde klantenservice
hebt u ook zo`n ervaring met de telefoongids, of weet u hoe ik wel antwoord kan krijgen om eindelijk weer vermeld te worden in de telefoongids?

fraver