Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marcolisette - 27-10-2008 09:42:41
Voeding & Gezondheid

Retourneren kleding Didi

op 4 oktober jl. heb ik een spijkerbroek bij didi fashion in lisse gekocht. deze jeans viel bij thuiskomst erg tegen, dus wilde ik deze graag terugbrengen. omdat ik niet in de gelegenheid was om snel naar lisse terug te gaan, ben ik pas na 9 dagen hieraan toe gekomen. echter, toen bleek de retour termijn van 8 werkdagen te zijn verstreken. de verkoopster wilde de broek niet retour nemen, ook al is het maar 1 dag te laat. dit viel mij erg tegen. is er een andere mogelijkheid om de broek te retourneren?


 


ik heb deze vraag al verschillende keren gemaild en via contactformulier op hun website gesteld, maar krijg geen reactie. wat zijn mijn rechten?