Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ar
array - 19-11-2009 09:39:11
Voeding & Gezondheid

flexifront

Hallo,

ik voel me opgelicht en radeloos. ik krijg een pakketje met scheermesjes opgestuurd van flexifront. ik had er geen behoefte aan, dus heb ik mijn afgemeld op hun site en het pakketje binnen de gestelde termijn terug gezonden. probleem opgelost zou je denken. niets is minder waar. een tijdje later krijg ik een acceptgiro met de mededeling die met verhoging te betalen, omdat het pakketje niet binnen de gestelde termijn is terug gestuurd. ik ben naar hun site gegaan met mijn aan/opmerkingen maar het bericht kan niet worden verzonden. bellen heeft ook geen zin, telefoon is bezet en wordt niet opgenomen. brief geschreven met aan/opmerkingen. geen gehoor. wel weer een acceptgiro met verhoging!!!

hoe kan ik dit verhaal stoppen???


hartelijke groet en een fijne dag,

array