Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pr
primma - 01-03-2010 12:11:33
Computers & Telefonie

schade na reparatie aan laptop

Ik heb mijn laptop een sony vaio van 1200 euro ter reparatie aangeboden bij sony ivm defecte blacklight,dit is opgehaald en ingepakt door een koerier van dhl op 3-2-2010.op 8-2 krijg ik een telefoon van sony repaircenter uit u.k. dat de laptop is rerepareerd,maar dat er schade is geconstateerd aan de buitenkant, aan de onderzijde op de hoek is er eenstukje eraf wat er niet eerder was.zij mailden mij een foto hiervan,waar ik erg van schrok,omdat ik erg voorzichtig met mijn laptop om ga . ik zij at het waarschijnlijk met de verzending is gebeurd,maar volgens sony was de doos niet beschadigd.ik heb dhl gebeld en zij hebben een schriftelijk verklaring van de koerier gemaild.ik heb deze weer doorgemaild naar sony,maar zij accepteren dit niet en willen dus niet repareren.wat moet ik nou doen.