Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

miles
miles - 16-03-2010 18:01:01
Huishouden & Energie

Problemen Nuon en Liander

Ik heb eind december een jaarafrekening gekregen van nuon die belachelijk hoog was, verbruik van bijna 11.000 kwh. (ik heb een tweepersoonshuishouden en volgens nuon verbruikt zo'n huishouden maximaal 3500 kwh). hierover heb ik gebeld met de nuon, die begrepen het niet en ze raadden mij aan contact op te nemen met liander om een meterijking te laten doen. liander stuurde mij formulieren op om de ijking aan te vragen. begin februari heb ik de papieren die liander mij had toegezonden teruggestuurd. op het formulier stond vermeld dat zij contact zouden opnemen om een afspraak te maken.
dit is niet gebeurd. ik heb vier keer gebeld en elke keer kreeg ik de mededeling dat de juiste medewerker er niet was en dat ik morgen teruggebeld zou worden. ook dit is niet gebeurd. vandaag opnieuw gebeld om 16.15 en voor 17.00 zou de betreffende medewerker mij bellen. om 16.55 nog niet gebeurd, dus opnieuw teruggebeld. een onfatsoenlijke medewerker vertelde mij dat ik hiervoor naar de nuon moest bellen. ik heb haar gevraagd waarom dat dan niet eerder gezegd was, maar hier kon ze geen antwoord op geven. ik heb de nuon gebeld en die hebben dit nog nooit gehoord. wat nu?