Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sc
schil057 - 01-05-2010 21:25:03
Vakantie & Reizen

giftfor2

Gaarne zouden wij wat opheldering krijgen over een probleem waar wij enige tijd terug tegenaan liepen bij het 'proberen' te activeren van een giftfor2 kaart.
het is zo dat wij, mijn 2 zussen en ik, onze ouders reeds een aantal keren
een giftfor2 kaart cadeau hebben gegeven. omdat onze ouders vrij regelmatig
een weekendje weg gaan met vrienden krijgen zij deze kaarten van ons met
verjaardagen, maar ook met sinterklaas en andere speciale gelegenheden.
omdat onze ouders verschillende kaarten hebben pakken zij altijd de 'stapel' en kijken dan waar ze graag heen willen.
enkele weken geleden hadden ze weer een kaart die ze wilden gaan gebruiken, maar tot
ons aller verbazing bleek de kaart 'over datum' te zijn!
de kaart was afgelopen november (2009) verlopen!
wij kunnen niet geloven dat onze ouders nu de kaart niet meer kunnen gebruiken
omdat zij eerst andere giftfor2 kaarten hebben gebruikt. tevens vinden wij het ongelooflijk dat wij een
cadeau voor onze ouders hebben gekocht voor meer dan e100,- en dat nu simpelweg wordt gemeld dat de kaart is 'verlopen'...

wij zouden graag horen hoe dit (juridisch) precies zit en hoe wij de kaart eventueel
alsnog kunnen verzilveren. het lijkt ons niet meer dan redelijk en billijk
dat de kaart gewoon gebruikt kan worden. het kan ons inziens immers niet
waar zijn dat een reeds betaalde dienst niet meer kan worden afgenomen?

met vriendelijke groet,

fam. schilder