Rapporteren

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zw
zwanen_1 - 20-06-2010 22:30:41
Computers & Telefonie

superieur digitaal bellen

Als klant van pretium ben ik meerdere malen door pretium benaderd, om over te stappen naar hun zuster ondernemiing superieur.

uiteindelijk hebben we dat gedaan je krijgt na +/- 7 dagen een pakketje thuis, met daarin een kastje ata genaamd een de voorwaarde, daarin staat o.a dat het kastje €45 kost, dit word bij de telefonische verkoop niet vermeld, verder staat er in dat je binnen 7 dagen op kunt zeggen.
omdat wij meerdere telefoons in huis hebben was de aansluiting lastig, daar is toen iemand voor geweest en heeft het aangesloten met een splitter.
omdat er problemen bleven met de aansluiting is er diverse keren contact geweest met de technische onderdsteuning, aanvankelijk ging het met de gespekken goed, maar was er steeds een vreemde beltoon, wat inhield dat de telefoon één of twee keer overging, waarna er vervolgens enkele seconde geen beltoon was waardoor je dacht dat er oproep meer was om vervolgens weer heel onregelmatig een beltoon te horen.
na daar opnieuw over gebeld te hebben heeft de betreffende persoon mij de opdracht gegeven de stroom van het ata kastje af te halen en vervolgens weer aan te zetten, hij deed dan wat in de aansluiting.
toen dit niet verbeterde belde ik opnieuw en gaf hij dezelfde opdracht, hij zou de instelling dan terug zetten, waarna ik gebeld zou worden voor een oplossing.
vanaf dat moment hebben wij geen telefoon meer.
na diverse keren mobiel te hebben gebeld, krijg ik te horen dat ze uitzoeken wat het probleem is, waarna ze wel zullen bellen.
dit heeft vrijdagmiddag plaats gevonden. nu is het zondagavond en hebben we nog niets gehoord en hebben we nog steeds geen telefoon.