Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janet54 - 05-07-2010 14:20:54
Computers & Telefonie

KPN communiceert niet!

Kpn heeft mij vlak voor het weekend zonder enige vorm van communicatie op een blacklist gezet.
wat kan ik hier tegen doen?
ik heb gemaild, gebeld maar kom niet door. ik heb sinds 1 1/2 week een internet site en nu zit als het ware mijn deur op slot.
in de voorwaarden van kpn staat dat zij waarschuwen en dan eventueel blokken.
ik dacht dat ik het heel netjes deed door mijn klanten 1 voor 1 te benaderen, een letter per dag, niet in een keer heel mijn adresboek eruit stampen zodat iedereen een rits mail adressen krijgt. kennelijk was dit niet de manier maar een waarschuwing mail of belletje was dan wel netjes geweest. wie weet wat ik kan doen, hoe kan ik die afdeling bereiken? mailen helpt niet bellen kan niet.