Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mk
mklaasen - 30-08-2010 18:25:05
Computers & Telefonie

verkoopvoorwaarden Blokker

Een dvd-speler, die ik bij blokker had gekocht, wilde ik meteen na het thuis uitproberen terugbrengen vanwege een irritant gebrom. blokker wil de speler wel omruilen, maar niet mijn geld teruggeven en verwijst daarbij naar de verkoopvoorwaarden. daarin staat nl. iets over het ongebruikt terugbrengen. volgens blokker is het apparaat niet meer ongebruikt als de sealing van de batterijen is verwijderd voor gebruik in de afstandsbediending. logisch, maar hoe kan je beoordelen of een dvd-speler naar je wens is als je zelfs de batterijen niet uit de verpakking mag halen? de doos is toch ook geopend en de speler heeft toch minstens één dvd moeten afspelen om het euvel aan het licht te brengen?
ik heb een klacht bij blokker ingediend (nog geen reactie), maar ben ook benieuwd naar ervaringen van andere klanten van blokker met de m.i. nogal eenzijdige voorwaarden.
misschien kan m.n. de houding van blokker richting klant iets klantvriendelijker? ik vind de verkoopvoorwaarden zoals ze nu zijn erg weinig met de positie van de klant rekening houden.