Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rijkaanvitamine - 04-06-2011 09:12:58
Elektronica & TV

garantie

Wij hebben een wasmachine van wehkamp. met 5 jaar volledige garantie. die wasmachine valt voor de garantie onder beko uit zoetermeer. nou heeft onze wasmachine, die nog ruim binnen de garantietermijn valt, een vage klacht, nl. dat hij de ene keer wel goed leegpompt en de andere keer niet. er is een monteur van beko geweest die niets kon vinden en die €68,- in rekening heeft gebracht. dat staat nl. in hun garantievoorwaarden: als er niets gevonden wordt, dan mogen zij de klant kosten in rekening brengen.
klopt dit wel? wij zitten nu met het probleem dat onze wasmachine het nog steeds niet goed doet, maar dat we wel kosten kwijt zijn. en we durven niet weer een monteur te laten komen i.v.m. mogelijk nog meer kosten. dit mag je toch geen "volledige garantie noemen?".