Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

matera
matera - 03-09-2011 19:23:22
Computers & Telefonie

Eigen risico reparatie mobiel

In januari kreeg ik via een vodafone abonnement een nieuwe nokia n8 via the phone house raalte. helaas ging al na een viertal maanden de onderzijde los van de mobiel, dit zonder dat er sprake was van valschade of ander malheur.
er was ook geen zichtbare schade aan het toestel.
ik moest het toestel zelf opsturen, kreeg geen vervangende telefoon en uiteindelijk na terugkomst presenteerde ze een rekening van 55 euro voor eigen risico.
ik vroeg om uitleg over het eigen risico omdat a. het toestel nog maar een aantal maanden oud was en b. ik een verzekering had via the phone house.
ik moest maar bellen met nokia of de reparatiedienst want zij konden er niet aan doen en als ik niet bereid was de 55 euro te betalen dan hielden ze het toestel gewoon in de winkel.
ik ben boos weggegaan en heb ze verteld dat zij verantwoordelijk zijn voor hun geleverde productie maar volgens de winkelier was dit niet het geval.
ik zit nu in een padstelling met the phone house en waar ik nog het meest boos over ben is dat ze op geen enkele manier service bieden of verantwoordelijkheid nemen.
als eigen ondernemer vind ik dit zeer slecht.