Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
louissa - 13-11-2011 21:05:24
Computers & Telefonie

Klacht Tele2 ik weet het niet meer

Beste mevrouw, mijnheer,

ik heb een klacht over tele2 en ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik hiermee aan moet.

eind september ben ik aangemeld bij tele2, ik wilde een alles in een pakket en die kon telfort mij helaas niet bieden.
vanaf het moment dat ik bij hun zit heb ik al last van haperende televisie, internet die erg langzaam is. en soms is het beeld ook echt helemaal weg.
vaak over opgebeld, maar dit lag aan mijn gebruik van de kastjes.
in de slaapkamer stond die echt niet aan als ik in de woonkamer tv aan het kijken was, en ik neem aan dat een provider de beste kwaliteit moet bieden ook als je meerdere apparaten tegelijk gebruikt.

toen kwam het probleem dat ik nog steeds mijn huidige nummer niet had.
ik moest toch bellen voor mijn verhuizing, dus ik wilde dit ook gelijk even in kaart brengen.
de jongen aan de telefoon uitgelegd voor de twee dingen waarvoor ik belde en maakte eerst mijn huidige nummer in orde. (dit was namelijk niet doorgevoerd...). toen ik gelijk mijn nieuwe woonadres wilde doorgeven zei hij dat ik hier maar even een weekje mee moest wachten, omdat het anders verward zou worden in het systeem. begreep ik niets van, had hij mij dat niet gelijk aan het begin van het gesprek dit kunnen aangeven?? dan had ik mijn nummer behoud wel wat later doorgegeven.

op 9 november zou mijn tele2 aansluiting het doen in mijn nieuwe woning. hij deed het die dag nog steeds niet, dus ik heb de volgende dag maar gelijk gebeld. ze zouden nakijken wat er aan de hand was. ik de volgende dag weer terug gebeld. bleek dat ze mijn abonnement hebben opgezegd. dit omdat de nieuwe bewoner op mijn oude adres een aanvraag bij een andere provider voor zichzelf heeft aangesloten. hier konden ze niets aan veranderen in het systeem en moet nog maar ff 23 dagen gaan wachten, alles moet weer opnieuw aangemeld worden!!

net wilde ik kijken op de forum van tele2, hebben ze me daar verbannen omdat ik blijkbaar teveel contact met hun opneem.

ik ben ze nu al meer dan spuugzat, en ik wil er heel graag weg gaan. nu vraag ik me af, omdat ze me hebben afgemeld, zit ik dan nog steeds aan een afkoopsom vast, of hebben ze nu ook niet voldaan aan hun voorwaarden, zodat ik er nu ook niet meer aan vast zit...??

ze helpen me voor geen meter daar, en zit al inmiddels 3 weken zonder televisie, kunnen niets voor me doen, ook geen spoed aanmelding en moet nog weer 23 dagen gaan wachten.

wat een flutbedrijf zeg, die tele2