Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dw
dwe - 27-04-2012 19:58:50
Computers & Telefonie

lijbrandt vermelding telefoongids

Wij hebben een 3 in 1 pakket voor telefonie, tv en internet bij lijbrandt. sinds kort staan we niet meer in het telefoonboek vermeld, zowel op papier als digitaal. nu is lijbrandt al de meest klantonvriendelijke onderneming die ik ken, hun antwoord op mijn vraag waarom geen vermelding meer, verrast mij dan ook niet: dat bieden wij niet aan, zonder nadere uitleg waarom niet.

zijn er meer mensen met dit probleem en weet iemand ook een oplossing, want hoe moet iemand die mij wil bellen en mijn nummer niet weet mij op zoeken, zo snap ik het lage maandbedrag ook wel.