Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
dorusje - 20-08-2012 13:43:28
Auto & Vervoer

N.S. abonnement +vrije reisdagen.

Wij hebben in nov.2011 op de o.v.chipkaart een voordeel uren abonnement met 7 vrije reisdagen gezet.nu wonen wij in gendringen en kunnen in terborg op de trein om onze vrije reis dag te beginnen, maar die vrije reisdag moet op de o.v. chipkaart geaktiveerd worden en dat kan alleen bij een ns station, en dat is voor ons arnhem. dus moeten wij eerst een kaartje kopen om in arnhem met onze vrije reis te beginnen.van de zotte!! we hebben bij syntus al diverse keren ons belag gedaan maar dan moeten we bij ns zijn. ook daar hebben we onze klacht gedaan, en ook geen antwoord op gekregen.bij syntus in doetinchem zeggen ze , dan reist u maar zwart naar arnhem. dat doen we dan ook, maar met angst en beven, want wat aals er controle komt! voorheen was het zo met een abonnement+ vrije reisdagen , dan kreeg je een vel met kaartjes thuis en dan kon je de dag die je nodig had eraf scheuren en op elk perron afstempelen was simpel en niks mis mee. we hebben bij ns ook al voorgesteld , geef ons gewoon zo een vel met kaartjes maar dat kan niet meer. zondag 19 augustus hebben we een treinreis gemaaktvan terborg naa oss (tot arnhem dus zwart) wij kregen tussen nijmegen en oss controle, we hebben de controleur weer ons probleem uitgelegd en de man vond het wel zo een krom zoals het moest, dat hij naar een of ander kantoor belde en om uitleg vroeg, nou die hadden daar geen antwoord op en hij werd door verbonden naar een ander kantoor, en ook daar kon men geen antwoord geven,de man was er helemaal onderste boven van. had er nog nooit mee te maken gehad. de oplossing is zo simpel, geef de mensen die gebruik moeten maken van syntus of straks arriva 7 enkele reiskaartjes tot een ns station en klaar is kees. hoeven ze geen dure automaten aan te passen en wij kunnen rustig in de trein stappen. is dit misschien een probleem om ook bij ns neer te leggen, wij zijn natuurlijk niet de enige , al die mensen die vanuit winterswijk naar arnhem of zutphen moeten reizen hebben dit probleem.
hopelijk komt er een oplossing voor ons. met vriendelijke groeten anneke van remmen