Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

se
serami - 15-01-2013 14:10:20
Computers & Telefonie

weergave-probleem dagaanbieding Kruidvat

Onlangs een nieuwe laptop gekocht en sindsdien is het niet meer mogelijk om de extra dagaanbieding van het kruidvat te bekijken. ik kan zonder problemen inloggen op de site van het kruidvat en de gehele website bekijken, behalve de webpagina van de extra dagaanbieding. hierdoor kan ik de aanbieding ook niet activeren.

contact met klantenservice van kruidvat biedt ook al geen oplossing. al diverse malen mijn probleem voorgelegd, maar ik krijg antwoorden terug met bijvoorbeeld uitleg dat ik eerst de aanbieding moet activeren voor ik er gebruik van kan maken. ja, dat snap ik. deed ik op mijn vorige laptop al. probleem is alleen dat ik de aanbieding niet op mijn scherm te zien krijg.

beveiligingsinstellingen zijn hetzelfde gebleven vergeleken met mijn vorige laptop, waar ik dit probleem dus niet had. maar zelfs in de onbeveiligde modus blijft mijn scherm op die bewuste pagina blanco en krijg ik uiteindelijk de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven.

is er iemand bekend met dit probleem of weet iemand een oplossing? ik maak gebruik van windows 8 en internet explorer 10.

alvast bedankt voor de reacties!