Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kg
kgvdpool - 06-02-2013 15:42:56
Elektronica & TV

nieuwe wasmachine stuk

Ik heb gisteren een, via internet bestelde, nieuwe wasmachine geleverd gekregen. na een testwasje blijkt deze machine mij niet te bevallen en hij werkt ook niet goed. ik heb telefonisch contact gehad met een medewerkster van create to fit , waar de machine is gekocht , om de machine te retourneren maar zij zei dat ik bij de fabrikant whirlpool moest zijn omdat de wasmachine niet oke is.ik wil de wasmachine niet of hij nu wel of niet oke is ik vind het geen fijne machine.
na een tweede telefoongesprek met een ander persoon bij create to fit werd het grimmiger. nadat ik hem gewezen heb op de wet van koop via internet van recht tot retourneren binnen 7 werkdagen zonder opgaaf van reden werd hij kortaf en had geen zin om hier verder over door te gaan. ik had de wens om de koop te ontbinden en dat create to fit de machine komt ophalen. daar wilde hij niet aan beginnen. volgens hem had ik geen testwasje mogen doen en had ik de machine alleen mogen bekijken en proberen zoals ik in een showroom had kunnen doen
ik heb mij laten informeren en heb begrepen dat ik wanneer ik via internet een aankoop doe , recht heb om het artikel te bekijken , uit te proberen en wanneer deze mij niet bevalt, te retourneren.
ik heb deze machine nog geen 24 uur in huis.
ik heb ook nog bij create to fit aangeboden om de machine om te ruilen voor een ander en duurder merk maar daar wilde zij niet aan en hij zei zelfs dat ik deze whirlpool wasmachine moet houden.
wat moet ik nu doen?