Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mt
mtsomers - 05-05-2013 13:41:05
Computers & Telefonie

Internet. Telefonie

Wij hebben zakelijk een abonnement aangegaan met online dat zij vanaf vrijdag 3mei onze internetleverancier zijn. lang verhaal kort , sinds vrijdag geen internet maar ook geen telefoon. wij zijn een hulpverlenend bedrijf dat altijd 24uur moet bereikbaar zijn, dus nu mooi niet. het is net of we de rekening niet betaald hebben. wat moeten wij nu doen? gaan ook nog met vakantie dinsdag. dadelijk lopen de klanten weg nu wij zoals iedereen ze broodnodig hebben. hebben vrijdag de hele dag met online en acn gebeld. iedereen een ander verhaal maar zonder resultaat. help........