Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sijds - 07-05-2013 11:04:33
Computers & Telefonie

Teleurstellende service Wehkamp

Ik heb in december 2012 een ereader gekocht bij wehkamp. helaas is hij na vier maanden kapot gegaan. het scherm blijft gedeeltelijk de tekst van een oud boek vasthouden en je kunt dus niet meer lezen. na meerdere pogingen om hem te resetten, de klantenservice van wehkamp gemaild. omdat hij binnen 6 maanden al kapot is, dacht ik dat ik hem zou kunnen omruilen. maar wehkamp verwijst mij door naar de fabrikant. die heb ik inmiddels al drie mails verstuurd, maar daar krijg ik geen reactie op. inmiddels ook wehkamp twee mails gestuurd en daarin nogmaals de situatie uitgelegd met foto's, maar daarop wordt ook niet gereageerd. kortom al drie( vakantie) weken een kapotte ereader en zowel de fabrikant als wehkamp laten niets van zich horen. ik ben het inmiddels wel zat dat ik er zelf achteraan moet. heeft het nog zin om alles via een brief naar wehkamp te sturen of reageren ze daar ook niet op. graag ervaringen van anderen.