Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
lotte1302 - 12-02-2015 10:29:06
Huishouden & Energie

Bagoes mode

Ik bestelde op 20-01-2015 een paar laarzen op de webshop van bagoes. kreeg daarvan een bevestiging, echter werd deze kort daarna geannuleerd, want er stond een foute prijs bij de laarzen. ik bestelde ze incl verzendkosten voor € 42,75 en er werd mij gemeld dat ze € 109,95 kosten. men deed mij nog een aanbod met een korting van € 28,00, maar ik ben het daar niet mee eens. op de voorpagina van bagoes staat "50 % korting op veel kleding en schoenen" aangegeven en dan lijkt mij de prijs van € 42,75 zeker acceptabel. ik heb ze in eerste instantie gehouden aan de bevestiging, maar ook aangegeven dat ik bereid ben iets meer te betalen, omdat ik hun fout ook spijtig voor hun vind, maar ze gaan nergens op in. uiteindelijk heeft mijn baas (directeur incassobureau) hen een brief verzonden waarin de eis dat ze de laarzen voor de prijs moeten leveren als in de bevestiging van de bestelling aangegeven. ze reageren helemaal niet meer en de laarzen zijn ook niet geleverd. wat kan ik nog doen, zonder meteen kosten te maken aan deurwaarder en rechtbank. ik weet dat er wettelijke bepalingen zijn die hierop van toepassing zijn en heb ze daarmee geconfronteerd, maar ze reageren gewoon niet meer. ik wil die laarzen echt hebben.