Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henrynl - 28-03-2015 00:24:29
Elektronica & TV

platte tv discounter klachten

Ik heb op 1 februari 2 sonos producten besteld bij de platte tv discounter. nu bijna 2 maanden verder, nog niets gehoord. 2 maal een mail gehad dat er vertraging was. laatste mail van hen was op 17 februari. reageren nu niet meer op mails van mij waar de bestelling blijft. heb inmiddels op internet veel klachten gezien mbt de beloofde levertijden. met name de sonos producten die besteld zijn worden niet uitgeleverd. de platte tvdiscounter gaat erg onbeschoft om met zijn klanten door nergens meer op te reageren. telefonisch zijn ze nagenoeg niet te bereiken. al met al ben ik vooralsnog 320 euro " kwijt" er moeten wel erg veel mensen zijn die nu hetzelfde meemaken als ik. misschien een onderwerp voor kassa. dit mede gezien wie de veel in het nieuws zijnde directeuren zijn van dit internet bedrijf.