Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marja smits - 08-02-2016 07:28:29
Geldzaken & Recht

Ziggo haalt verschillende bedragen af

Sinds een jaar of 30 was ik klant van ziggo tot dat ik vorige jaar een aanbieding kreeg van ze ben er op in gegaan sinds dien is het helemaal fout gegaan met de facturen elke maand werden er verschillende bedragen van mijn bankrekening gehouden. zelfs de maand januari 2016 werd er 2 x een bedrag afgeschreven. elke maand heb ik gebeld dat het bedrag niet klopte en van ziggo zeiden ze dat het wel klopt. ik heb alles uitgeprint en bewaard. anderhalve week geleden weer met de ziggo gebeld en toen kreeg ik iemand aan de lijn die het zou doorsturen naar de administratie. toen heb ik via de media gereageerd toen er een e-mail storing was en toen waren ze er erg snel bij. heb de situatie uitgelegd heb toen contact gehad via een pb van facebook en werd mij verteld dat er een expert aan te pas moest komen. op heden nog steeds niets gehoord heb wel voor erg veel geld gebeld(mobiel) met de ziggo waar ik merendeel in de wacht stond bijna een uur dan ik werd geholpen. werd afgescheept met een bedrag van 10 euro, door hun fout zie ik elke maand verschillende bedragen afboeken en heb mij daar maar bij neer te leggen. gelukkig nog 5 maanden dan ben ik van het contract af en ga daar weg. kan dit zomaar.