Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jackyh - 23-03-2016 13:41:29
Auto & Vervoer

Geen geld terug van ns door niet gebruikte tickets bij ziekte

Op 2 maart heb ik e-tickets gekocht voor heen 18 maart en terug 21 maart voor het traject amsterdam-heerenveen v.v.  door ziekte heb ik hier geen gebruik van kunnen maken en heb gevraagd om teruggave van de betaalde 47 euro. ik heb de ticketnummers doorgegeven zodat zij kunnen nagaan of ik ze daadwerkelijk heb gebruikt daar je deze tickets ook moet gebruiken om op het perron te kunnen komen. de reactie was dat men geen geld terug geeft, zie onze voorwaarden. dit zou een particulier bedrijf nooit kunnen flikken. heeft iemand ervaring hier mee? b.v.d.