Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jacquelineberg - 24-11-2016 20:46:19
Winkels & Webshops

Kan ik mijn geld terug krijgen

Ik heb bij footlocker een paar witte nike airmax 2016 gekocht. na de schoenen ingespoten te hebben met spray die ze zelf aan me verkochten voor het beschermen van de schoenen verkleurde de ene schoen van wit naar geel. ik ben met de schoenen terug gegaan en het bleek dat de ene schoen een showmodel is geweest en niet verkocht had mogen worden. de schoenen werden ingenomen en ik kreeg na 2 weken nieuwe schoenen die ik in de winkel te enschede op kon halen. na een paar weken was 1 van de schoenen lek. ik moest de schoenen inleveren om te kijken of de lek in de zool door eigen gebruik kwam of door een fabrieks fout. na een week zeiden ze me dat het een fabrieks fout was en dat ik een nieuw paar uit kon zoeken. helaas was de witte die mijn dochter graag wou niet meer leverbaar in haar maat en omdat de nike 2017 er aan zat te komen was het advies om even te wachten tot de nieuwe collectie binnen was. ik kreeg een tegoed bon, die ik eigenlijk niet wou maar ik kreeg geen geld terug. we zijn nu 2 maanden verder en van de nieuwe collectie hebben ze maar 3 kleuren beschikbaar. via de klantenservice die ik gebeld heb vertellen ze me dat elke kleur te bestellen is ookal is die niet in de winkel. de jongen in de winkel, abdul sahin, die verschrikkelijk onbeschoft was, en die me duidelijk zei dat ik niet zo moest zeuren, zei dat die alleen de kleur kon geven die in de winkel was. ongeacht wat de mevrouw aan de klantenservice zei. ik heb dus nu een bon van 190 euro waar ik niks mee kan. schoenen heb ik niet door hun toedoen. en aan de 190 euro heb ik ook niks. hoe krijg ik alsnog de schoenen naar keus, of mijn geld terug.